Strony

piątek, 22 maja 2015

Tomasz Jachimek, Michał Szyc, Piotr Zelt, Jacek Krzynówek, Marcin Mroczek

Ale dawno mnie tu nie było! Wszystko przez to, że w szkole mam dużo obowiązków, więc nie było czasu żeby zasiąść do komputera i napisać post. No i na wysyłanie nowych próśb też nie było zbyt wiele czasu, więc ostatnio nic nowego nie przyszło. Mam zaległe chyba 5 autografów, które nie są tutaj pokazane, ale postaram się to nadrobić, jeśli mi się nie uda teraz to na pewno w wakacje. Obiecuję :) Są to autografy Klimka Murańki, Stefana Huli, Manuela Fettnera, Manuela Poppingera oraz Stefana Krafta.
Mimo, że mnie tu tyle nie było to wy wciąż odwiedzacie mojego bloga i bardzo mnie to cieszy.
Dziś muszę podzielić się z wami pewnymi zdjęciami i autografami bo zdobyłam je osobiście i jestem z nich bardzoo zadowolona :) w moim mieście odbył się mecz Reprezentacji Artystów Polskich z Reprezentacją Wójtów, Burmistrzów i Prezydentów Miast do której należy także burmistrz mojego miasta. Miałam więc okazję spotkać parę znanych osób, a że mieszkam w pobliżu stadionu to oczywiście wybrałam się na mecz. Zaraz zaprezentuję wam moje okazy, których jest aż 5, ale muszę powiedzieć także że istnieją także pseudogwiazki, które uważają się za nie wiadomo kogo. Pytam jednego pana czy dostanę autograf, zignorował mnie choć stał sobie po prostu i patrzył w siną dal, zapytałam drugi raz, ale znów mnie zignorował, więc stwierdziłam, że nie będę się prosić. Pan Jarek J. <Cichy> - 'wielka gwiazda' jednego filmu!
Teraz inna sprawa, przypominam o autografach, które mam na wymianę lub sprzedaż. http://autografyagnieszki.blogspot.com/ tylko teraz będę już ostrożniejsza, bo raz niestety dałam się oszukać. Może nie na dużo, bo 10 zł, ale jednak oszustwo to oszustwo :(
Dobra przejdźmy do autografów, bo się nieźle rozpisałam :D
OSTRZEŻENIE. Na zdjęciach jestem ja, patrzysz na własną odpowiedzialność :D

Zdobyto 22.05.2015

Dedykacja TAK: Dla Agnieszki - Tomasz Jachimek
                  TAK: Dla Agnieszki - Michał Szyca
                  NIE - Piotr Zelt
                  NIE - Jacek Krzynówek
                  NIE - Marcin Mroczek

TOMASZ JACHIMEK

MICHAŁ SZYC

PIOTR ZELT

JACEK KRZYNÓWEK

MARCIN MROCZEK





7 komentarzy:

  1. Gratuluję i zdjęć i autografów ;)

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;-) U mnie też w zeszłym roku był taki mecz i pan Jarek był bardzo miły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Tagu Zbieracza Autografów. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://autografyilony.blogspot.com/2015/05/tag-zbieracza-autografow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można prosić o jakiś kontakt do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń