Strony

wtorek, 20 maja 2014

Maciej Zakościelny

Dziś znów po długiej przerwie otrzymałam wymarzony autograf od Maćka Zakościelnego. Jak do tej pory był to autograf na który czekałam najdłużej. Mam nadzieję, że wreszcie coś się ruszy bo do wysłania czekają już kolejne listy :) Napisałam do Macieja list, w którym poprosiłam o autograf dla siebie, ale także dla swoich koleżanek Hani i Madzi, wszystkie dostałyśmy z dedykacją :) oprócz tego wysłał mi zdjęcie od siebie.

Adres:
"Kalinowe serce" Fundacja artystyczna im.Kaliny Jędrusik
ul. Odolańska 21/22
02-562 Warszawa

Wysłano 10.03.14
Otrzymano 20.05.14
Czekałam 71 dni

Wysłałam list, prośbę o autograf, 3 zdjęcia
Dedykacja TAK: Agnieszce z serdecznymi pozdrowieniami, Agnieszce kiss...

MACIEJ ZAKOŚCIELNY



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz