Strony

piątek, 12 września 2014

Marta Lipińska, Krzysztof Kowalewski, Katarzyna Dąbrowska

Dziś kolejne autografy. Są one od dwóch aktorek i aktora. W tej kopercie wysyłałam też prośbę do  Marty Juras, Sławomira Orzechowskiego, Borysa Szyca oraz Piotra Garlickiego, niestety od nich nie otrzymałam odpowiedzi. Autografy są dla mnie i Hani ;)
Już za chwilę na blogu podsumowanie z okazji 10000 wyświetleń :)

Adres
Teatr Współczesny
ul. Mokotowska 13
00-640 Warszawa

Wysłano 05.06.2014
Otrzymano 12.09.2014
Czekałam  100 dni

Wysłałam do każdego po 2 zdjęcia, list, prośbę o autograf
Dedykacja TAK: Agnieszce z pozdrowieniami - Marta Lipińska
                 TAK: Agnieszce - Krzysztof Kowalewski
                  TAK: Agnieszce z najlepszymi życzeniami! <3 - Kasia Dąbrowska

MARTA LIPIŃSKA

 KRZYSZTOF KOWALEWSKI

KATARZYNA DĄBROWSKA



6 komentarzy:

  1. gratulacje , wszystko w jednej kopercie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki zdjęcia pewnie trzeba dać swoje , a od tych co nie dostałaś odpowiedzi to Teatr odesłał Ci zdjęcia.?

      Usuń
    2. ja praktycznie zawsze daję swoje zdjęcia, nawet jak nie trzeba. nie, nie odesłali ich.

      Usuń