Strony

niedziela, 15 czerwca 2014

Kamil Bednarek

Wczoraj zdobyłam autograf Kamila Bednarka. Klasuje się on na pierwszym miejscu razem z autografem Maćka Kota. Wiedziałam, że będzie mi trudno zdobyć jego autograf, ale się udało. Po bardzo fajnym koncercie i czekaniu kilkunastu minut udało mi się zgarnąć jego podpis. Szkoda, że tylko na kartce, ale jakoś nie miałam głowy, żeby wywołać zdjęcia :) tak czy siak ogromnie się cieszę. Dziś jadę do Łodzi na mecz Polska-Włochy, więc może uda mi się zdobyć coś nowego :)

Zdobyto 14.06.2014

Dedykacja NIE


KAMIL BEDNAREK

3 komentarze:

  1. Agnieszka : A ja tez pojadę na 80% do Bydgoszczy LŚ Polska - Brazylia 22.06. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! ja niedługo będę na koncercie Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzień opublikowania Twojego wpisu byłam na koncercie Kamila i zdobyłam autograf :)
    Gratulacje!

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń