Strony

wtorek, 17 czerwca 2014

Maja Bohosiewicz, Tomasz Ciachorowski, Maciej Radel, Magdalena Stużyńska

Jeszcze chyba nie było takiego miesiąca, żebym dostała tyle autografów ;)
Bardzo się cieszę, że moja kolekcja cały czas się powiększa. Dzisiaj otrzymałam autografy od czterech aktorów. Wysłałam prośbę do nich i jeszcze do innych w dwóch kopertach. Dwójka z jednej koperty i dwójka z drugiej przyszły dzisiaj :) mam nadzieję, że reszta też przyjdzie w niedługim czasie ;) jak to zazwyczaj jest autografy są dla mnie i dla Hani, choć jedna aktorka podpisała zdjęcie tylko dla mnie.


JUŻ PRAWIE 3000 WYŚWIETLEŃ. DZIĘKUJĘ ♥

Adres:
Bumerang Agencja Operatorsko-Aktorska
ul. Gierymskiego 12/39
00-772 Warszawa

Wysłałam 05.06.2014
Otrzymałam 17.06.2014
Czekałam 12 dni

Wysłałam do każdego po 2 zdjęcia, list, prośbę o autograf
Dedykacja TAK: Dla Agnieszki ♥ - Maja Bohosiewicz
                 TAK: dla Agnieszki - Tomasz Ciachorowski
                 TAK: Agnieszce z pozdrowieniami - Maciej Radel
                 TAK: Dla Agnieszki ♥ - Magdalena Stużyńska


MAJA BOHOSIEWICZ


TOMASZ CIACHOROWSKI


MACIEJ RADEL


MAGDALENA STUŻYŃSKA

2 komentarze: